NUOTOLINIS SEMINARAS „ĮTRAUKUSIS UGDYMAS – GRĖSMĖ AR GALIMYBĖ?“
Renginio data: 2024-03-15
Laikas: 10.00-14.30
Vieta: Nuotolinių mokymų platforma „Zoom“
Registracija baigta
Publikavimo data: 2024-02-06
Peržiūrų skaičius: 959
Kviečiame š. m. kovo 15 d. (penktadienį), 10:00-14:30 val. dalyvauti lektorės Loretos Tamulaitienės nuotoliniame seminare „Įtraukusis ugdymas: grėsmė ar galimybė?“. Seminaras vyks nuotolinių mokymų platformoje „Zoom“.
Registracija į seminarą vyksta iki kovo 13 d. 16 val.
2024 m. – tai atskaitos taškas, kai nuosekliai pradedamos įgyvendinti įtraukiojo ugdymo nuostatos visose ugdymo įstaigose. Mokyklose didėja socialinė ir kultūrinė įvairovė, daugėja skirtingų poreikių turinčių vaikų, kuriems reikalingas individualus dėmesys bei jų savitumą atliepiantys ugdymo metodai.
Seminaro metu dalyviai sužinos ir apmąstys įtraukiojo ugdymo prielaidas, galimybes, kaip sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui ugdytis pagal savo potencialą, atliepti visų besimokančiųjų poreikius, kaip atpažinti įtraukiojo ugdymo pridėtinę vertę kiekvienam mokiniui ir visai mokyklos bendruomenei, kaip keisti nuostatas. Svarbu akcentuoti, jog įtraukusis ugdymas – darbas su kiekvienu mokiniu, o ne tik darbas tik su specialiųjų poreikių vaikais. Šio seminaro lektorė pasidalins savo patirtimi dirbant su mokiniais, turinčiais mokymosi, socialinių, psichologinių problemų. Taip pat bus analizuojami konkretūs įsitraukimą skatinantys metodai: mokinio pažinimas, patirtinės veiklos, trišaliai pokalbiai, rašinys, kaip vaiko pažinimo įrankis, refleksija, kaip svarbiausia grįžtamojo ryšio priemonė, individualus planas ir SMART tikslo kėlimas bei įgyvendinimas.
Seminaro metu dalyviams bus pristatyti praktiniai įtraukiojo ugdymo pavyzdžiai, metodai, aptarti aštuoni įtraukiojo ugdymo principai pagal Loretos Tamulaitienės knygą „Paraščių vaikai“(2022).
DATA IR LAIKAS | VIETA | KAINA |
2024 m. kovo 15 d., 10:00-14:30 val. | Nuotolinių mokymų platforma „Zoom“ |
25 Eur |
Seminaras skirtas dalykų mokytojams, mokyklų vadovams, pavaduotojams, švietimo pagalbos specialistams.
Tikslas – išplėtoti įtraukiojo ugdymo sampratą, pristatyti paveikius ugdymo metodus, sėkmės istorijas ir ugdyti dalykines, profesines ir bendrąsias kompetencijas.
Uždaviniai:
1. Remiantis šiuolaikinės švietimo politikos nuostatomis analizuoti šiuos įtraukiojo ugdymo aspektus:
- įtraukiojo ugdymo prielaidos tikslai, uždaviniai, metodai
- užsienio šalių patirtis (Suomija, Velsas ir kt.)
- mokinio pažinimo bei universalaus dizaino metodai
2. Remiantis asmenine patirtimi apsvarstyti socialiai apleistų, patiriančių atskirtį mokinių įtraukiojo ugdymo galimybes, aptarti autorės knygoje „Paraščių vaikai“ (2022) išskirtus 8 įtraukiojo ugdymo principus.
3. Vadovaujantis seminaro medžiaga ir autentiška pedagogine patirtimi pasirengti individualų įtraukiojo ugdymo planą.
Seminaro dalyviams bus išduodami LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.
Apie seminaro lektorę
Loreta Tamulaitienė – Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazijos direktorė, ISM švietimo lyderystės magistrė, alternatyviojo ugdymo modelių diegimo konsultantė, Britų tarybos programos „Parama mokyklų vadovams, ugdymo turinio atnaujinimo Lietuvoje lyderiams“ dalyvė. Ne vienerius metus dirbusi su socialinę, psichologinę, kultūrinę atskirtį patiriančiais vaikais Jaunimo mokykloje, turi bendrojo ugdymo mokyklų išorės vertintojos patirties, pagal įvairias švietimo programas stažavosi Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Suomijoje, Prancūzijoje.
2022 m. parašė aktualią knygą švietimo tema „Paraščių vaikai“, apie tuos, kurie nereikalingi. Lektorė nuolat veda seminarus apie asmenybės ūgties matavimą, gerą pamoką, mokinio pažinimo būdus, įtraukiojo ugdymo galimybes. Patirtimi dalijasi konferencijose, forumuose. Parengusi ne vieną straipsnį šalies žiniasklaidoje ir medijose ugdymo klausimais.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Norite šių ar kitų mokymų savo mokykloje ar kolektyvui? Susisiekite su mumis.
El. p. kkcrenginiai@lmta.lt