×

Turite klausimų?

    ×

    Šriftas:

    Fonas:

    Iliustracijos

    Kontaktinis seminaras Emocinio imitavimo metodo taikymas ugdant jaunąjį atlikėją

    Renginio data: 2022-05-18
    Laikas: 10.00-14.30
    Vieta: LMTA Centrinių rūmų J. Karoso salė (Gedimino pr. 42, Vilnius)

    Seminaras

    Registracija baigta

    Publikavimo data: 2022-04-19
    Peržiūrų skaičius: 632

    Sėkmingai Lietuvos ir užsienio šalyse pristatytas, muzikos ir kitų dalykų mokytojų didelio susidomėjimo sulaukęs Emocinio imitavimo metodas (EIM) – pristatomas Vilniuje! Dirbant pagal EIM, gerėja mokytojo ir mokinio tarpusavio santykiai, o muzikos išraiškos priemonių pažinimas, muzikos kūrinio atlikimas gali tapti priemone aukštesniems tikslams siekti: puoselėjamas mokinių emocinis raštingumas, skatinama mokymosi motyvacija.

    Pasak EIM autorės doc. dr. Lolitos Piličiauskaitės, šis metodas padeda ugdytiniui išreikšti save, valdyti veido, kūno kalbą, nugalėti sceninį jaudulį. Tyrimais nustatyta, jog EIM veikia bendrajame muzikiniame ugdyme, o integruojamas į instrumento dalyką, pasitarnauja perteikiant autoriaus sumanymą, skatina domėjimąsi kitomis meno rūšimis.

    Šiame seminare mokytojai bus supažindinami su Emociniu imitavimo metodu, jo poveikio specifika, būdais ir formomis. Metodo autorė pateiks aktualius praktinio taikymo pavyzdžius, padedančius instrumento dalyko pamokose ne tik mokyti, bet ir, ugdant mokinių interpretacinius gebėjimus, realizuoti visus ugdomuosius tikslus (pažintinius, psichomotorinius lavinamuosius, emocinius ir dorinius), leidžiančius mokymo procesą aktualizuoti, intensyvinti, sujausminti. Praktiškai bus pristatomos (fortepijonu gros – doc. dr. G. Gabnytė) įvairių kūrinių – etiudo, pjesės, polifonijos ir stambios formos interpretacijos galimybės. Siekiant efektyviau įsisavinti seminaro medžiagą ir ją tinkamai pritaikyti veikloje, pedagogai bus skatinami savarankiškai išbandyti pristatytą metodą. Darbo metu bus pateikiami fortepijono dalyko repertuaro pavyzdžiai.

    Seminaro tikslas – suteikti muzikos mokyklos instrumento dalyko pedagogams gebėjimus taikyti Emocinio imitavimo metodą ugdymo procese, sudarantį sąlygas optimizuoti jaunojo atlikėjo interpretacinius gebėjimus.

    Seminaras skirtas:

    – muzikos mokyklų pedagogams;

    – muzikos instrumento dalyko mokytojams.

    DATA IR LAIKAS VIETA KAINA
    2022 m. gegužės 18 d., 10.00-14.30 val. LMTA Centrinių rūmų J. Karoso salė (Gedimino pr. 42, Vilnius) 36 Eur

    Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2).

    Doc. dr. Lolita Jolanta Piličiauskaitė Lolita Jolanta Piličiauskaitė – Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Pedagogikos katedros docentė dr., mokslininkė, Emocinio imitavimo metodo autorė, muzikos mokytoja ekspertė. Lektorė sukaupusi nemažą patirtį bendrojo ugdymo mokykloje, 2005 metais pelnė „Metų mokytojo“ apdovanojimą. Tyrimų centre – bendrojo ugdymo ir muzikos mokyklų mokinių ugdymo aktualijos.

    L. J. Piličiauskaitė yra muzikinio ugdomojo sveikatinimo centro „Sveikutis“ įkūrėja, nemažai dėmesio teikia nėščiųjų ir kūdikių ankstyvam ugdymui.

    Lektorė vykdo aktyvią savo idėjų sklaidą: nuo 2008 metų pravedė beveik 100 metodinių praktinių seminarų įvairiuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose.

    Šiuo metu lektorė yra 11 metodinių leidinių, eilės mokslinių straipsnių bei grožinės literatūros kūrinių autorė. Ji taip pat viena iš Angelų kalvos, esančios Trakų r. įkūrėjų, 2012 metais pelnė Kunigaikščio Gedimino apdovanojimą už Vilniaus apskrities (regiono) socialinės-ekonominės plėtros spartinimą.

    Doc. dr. Giedrė Gabnytė Giedrė Gabnytė – Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Pedagogikos katedros vedėja, docentė, socialinių mokslų daktarė, tarptautinių pianistų konkursų laureatė. Stažavosi Zalcburgo aukštojoje muzikos ir vaizduojamojo meno mokykloje „Mozarteum“ (Austrija), profesoriaus A. Losonczy fortepijono klasėje, tobulinosi meistriškumo kursuose Vokietijoje, Suomijoje, Austrijoje pas profesorius K. H. Kämerlingą, J. Riberrą, L. Kostecky.

    G. Gabnytė yra parengusi nemažai mokslinių publikacijų, monografiją, nuolat dalyvauja tarptautinėse mokslinėse konferencijose, taip pat yra įvairių meninių ir mokslinių projektų Lietuvoje ir už jos ribų dalyvė. Pianistės veikloje reikšmingą vietą užima muzikavimas įvairiuose fortepijoniniuose – duete, trio, kvartete – ir kitų sudėčių kameriniuose ansambliuose.


    Norite šių ar kitų mokymų savo mokykloje ar kolektyvui? Susisiekite su mumis.

    Vyresnioji specialistė Deimantė Kavaliauskaitė
    El. p. deimante.kavaliauskaite@lmta.lt
    Mob. tel. +370 626 47877

    Sutinku, kad mano pateikiamus asmens duomenis AKK naudotų tiesioginės rinkodaros tikslais (siunčiant naujienlaiškius, reklamą ir kitus informacinius pranešimus) ir patvirtinu, kad susipažinau su Privatumo politika.