Nuotolinis seminaras „Emocinio intelekto ir empatijos ugdymas padedant mokiniui – atlikėjui įveikti scenos baimę“
Renginio data: 2021-10-27
Laikas: 13:00 - 17:30
Vieta: Nuotolinis mokymas per zoom.com
Registracija baigta
Publikavimo data: 2021-09-27
Peržiūrų skaičius: 779
Kviečiame į lektorės, dainavimo mokytojos metodininkės Jurgitos Žilinskaitės nuotolinį seminarą „Emocinio intelekto ir empatijos ugdymas padedant mokiniui – atlikėjui įveikti scenos baimę“, kuris vyks 2021 m. spalio 27 d. (trečiadienį), nuo 13.00–17.30 val. Mokymų kaina 24 eurai. Nuotolinis seminaras organizuojamas vaizdo konferencijų ir pokalbių platformoje „Zoom“. Registracija vyksta iki spalio 25 d.
Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2).
Scenos baimė, kaip psichologinis reiškinys ugdymo procese, yra labai svarbus veiksnys ugdymo tikslams siekti. Neretai pasitaiko, kad savimi pasitikintis puikus savo srities specialistas, lipdamas į sceną, pradeda jausti nerimą. Net ir puikus pasiruošimas gali nepadėti – vos užlipęs ant scenos žmogus sutrinka, ima jaudintis, klysti ir jausti nevaldomą baimę. Destrukcinės vidinės būsenos lydi kiekvieną atlikėją, todėl pedagogai, norėdami padėti mokiniams įveikti scenos baimę, turi ugdyti emocijas. Šis seminaras padės pedagogams išmokyti mokinius – atlikėjus susikurti sceninę būseną, kuri leistų atlikėjui scenoje maksimaliai realizuoti savo galimybes, taip pat atpažinti, suprasti emocijas, tinkamai paruošti programą, įsisavinant tekstą, technines galimybes, kūrinių interpretacinį planą. Sėkmingas pasirodymas scenoje, įveikiant sceninės baimės formas, yra ilgas ir kantrus darbas, kurio galima pasiekti mokytojui gilinantis į kiekvieno mokinio individualias savybes, sėkmes ir nesėkmes. Lektorė seminaro dalyviams pateiks scenos baimės įveikimo metodus ir būdus bei praktinį jų pritaikymą.
Seminaro tikslas – sustiprinti pedagogų profesines kompetencijas, ruošiant scenai mokinius – atlikėjus.
Seminaro uždaviniai:
- Aptarti scenos baimės sukeliamas emocines būsenas ir simptomus.
- Išsiaiškinti emocinio intelekto ir empatijos ugdymo svarbą mokinio – atlikėjo sceninėje veikloje.
- Įvardinti scenos baimės įveikimo metodus ir būdus.
- Pateikti praktinį baimės įveikimo metodų ir būdų panaudojimą.
Programą sudaro:
- Temos pristatymas, aktualumas, svarba.
- Scenos baimė – kas tai?
- Emocinis intelektas ir empatija.
- Nerimo įveikimo metodikos fiziologiniai ir psichologiniai aspektai.
- Pamokose taikomi ugdymo(si) metodai, padedantys įveikti scenos baimę ir jų praktinis taikymas.
- Diskusija, refleksija, klausimai.
Jurgita Žilinskaitė – dainininkė, vokalo pedagogė, 13 metų dainavo Kauno valstybiniame chore. Lektorė parengė ir atliko Vagans partiją iš A. Vivaldi operos „Juditha triumphans“, Vitellia partiją iš W. A. Mozart operos „La clemenza di Tito“, Morganos partiją iš G. F. Handel operos „Alcina“, Biancos partiją iš G. Puccini „La Rondine“, soprano partijas iš Zitos Bružaitės „Requiem“, G. B. Pergolesi „Stabat Mater“, dainų ciklus L. Bernstein „I Hate Music“, F. Mendelssohn „Sechs Gesange“ Op. 17.
Dalyvavo Marijos Ritos De Matteis (Italija), profesorės Veros Scherr (Austrija) meistriškumo kursuose. Šiuo metu yra Kauno Juozo Gruodžio konservatorijos muzikinį ugdymą organizuojančio skyriaus vedėja, dirba pedagoginį darbą Kauno sakralinėje muzikos mokykloje. Lektorė yra parengusi ne vieną Lietuvos ir tarptautinių konkursų laureatą.