×

Turite klausimų?

    ×

    Šriftas:

    Fonas:

    Iliustracijos

    Seminaras Vilniuje „Aktyvūs muzikos klausymo metodai“

    Renginio data: 2022-04-28
    Laikas: 13:30 - 18:00
    Vieta: LMTA II (Kongresų) rūmuose, 227 auditorijoje

    Seminaras

    Registracija baigta

    Publikavimo data: 2022-03-28
    Peržiūrų skaičius: 1111

    Šiuolaikiniam muzikos mokytojui tenka svarbus vaidmuo – būti ne tik žinių teikėju, bet ir gebėti organizuoti įdomų ir turiningą muzikinį ugdymo procesą. Visa tai lemia nuolatinis mokytojo kompetencijų tobulinimas.

    Muzikos klausymas – viena iš problematiškiausių muzikos pamokos dalių. Didžiausia kliūtis pažinti klasikinę muziką – mokinių nedėmesingumas jai skambant. Ši problema aptariama mokslinėje plotmėje, apie tai kalba doc. dr. R. Girdzijauskienė, kurios tyrimai parodė, jog emociniam muzikos paveikumui yra skiriama nepakankamai dėmesio. Jos stebėtose pamokose buvo vos keletas atvejų, kuomet prieš muzikos klausymą buvo pateikiama išsami informacija, nukreipiamas dėmesys į muzikos analizę, muzikinių išgyvenimų prasmingumą. Doc. dr. L. Navickienė teigia, jog norint muzikos klausymąsi paversti logiška, aktyvia emocine raiška, vienijančia visą klasę, reikalingos dėmesį aktyvinančios užduotys.

    Izraelyje, muzikos pamokose, jau dešimt metų yra naudojami įvairių autorių, pedagogų sukurti aktyvūs muzikos klausymo metodai, kurie skatina mokinių dalyvavimą muzikos klausymo metu. Izraelio pedagogė ir aktyvių muzikos klausymo metodų autorė Batija Štraus muzikos klausymo metu naudoja judesį, piešimą, grafines partitūras, muzikinius žemėlapius, dainavimą, akompanavimą mušamaisiais instrumentais ar šokį. Antroji autorė Viktorija Cohen sukūrė „veidrodžio“ metodą, kuris parodė, kad aktyvūs muzikos klausymo metodai sužadino mokinių norą klausytis sudėtingų klasikinių kūrinių, juos analizuoti, o išgirdus atpažinti.

    Seminare kalbėsime apie aktyvių muzikos klausymo metodų problemą Lietuvoje, bendrojo muzikinio švietimo Izraelyje gerosios patirties pavyzdžius bei aktyvius muzikos klausymo metodus ir jų autorius. Susipažinsime ir praktiškai mokysimės metodų, kurie bus demonstruojami su pasirinktais muzikiniais kūriniais: judesio, muzikos grafiko, instrumentavimo, ritmavimo, dainavimo, šokio, muzikos žemėlapio. Detaliau gilinsimės į kiekvieno metodo praktinį panaudojimą pagal muzikos klausymo etapus.

    Seminaro tikslas – tobulinti švietimo specialistų kompetencijas, praplėsti jų muzikos klausymo metodų spektrą, siekiant gerinti ugdymo kokybę švietimo įstaigose.

    Seminaras skirtas:

    • muzikos mokytojams, dirbantiems darželiuose ir bendro lavinimo mokyklose;
    • mokytojams teoretikams, dirbantiems muzikos mokyklose.

     

    LAIKAS IR DATA VIETA KAINA
    2022 m. balandžio 28 d., 13:30-18.00 val. LMTA II (Kongresų) rūmuose, 227 auditorijoje 27 Eur

    Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2).

    Ilana Krivoščenkaitė muzikos mokytoja, „Youtube“ kanalo „Aktyvūs muzikos klausymo metodai“ autorė. 2014 m. baigė VDU Muzikos akademijoje bendrąją muzikos didaktiką ir tęsė muzikos pedagogikos mokslus Izraelyje, Bar Ilan universitete, kur įgijo muzikos mokytojos diplomą. Dainavo choruose, tokiuose kaip „Sacrum“, „Saluto“ (Kaunas), „Adi“ (Izraelis) ir Bar Ilan (Izraelis) universiteto chore. Mokėsi džiazo vokalo pas džiazo atlikėją ir dėstytoją Daphna Levy, 2018 m. subūrė džiazo grupę Ilana&Stardust trio. Seminaro lektorė veda mokymus muzikos pedagogams, dalinasi gerąja pedagogine patirtimi.

     

     

     

     

     


    Norite šių ar kitų mokymų savo mokykloje ar kolektyvui? Susisiekite su mumis.

    Vyresnioji specialistė Deimantė Kavaliauskaitė
    El. p. deimante.kavaliauskaite@lmta.lt
    Mob. tel. +370 626 47877

    Sutinku, kad mano pateikiamus asmens duomenis AKK naudotų tiesioginės rinkodaros tikslais (siunčiant naujienlaiškius, reklamą ir kitus informacinius pranešimus) ir patvirtinu, kad susipažinau su Privatumo politika.