×

Turite klausimų?

    ×

    Šriftas:

    Fonas:

    Iliustracijos

    Nuotolinis seminaras „Kūrybingumas kaip perdegimo prevencija: atsišviežinimo galimybės kasdieniame muzikos atlikėjo ir pedagogo darbe“

    Renginio data: 2021-12-03
    Laikas: 09:30 - 14:00
    Vieta: Nuotolinių mokymų platforma „Zoom“

    Seminaras

    Registracija baigta

    Publikavimo data: 2021-11-05
    Peržiūrų skaičius: 1563

    Kviečiame į lektoriaus dr. Donato Noreikos nuotolinį seminarą „Kūrybingumas kaip perdegimo prevencija: atsišviežinimo galimybės kasdieniame muzikos atlikėjo ir pedagogo darbe“, kuris vyks 2021 m. gruodžio 3 d., penktadienį, nuo 09:30 iki 14:00 val. Seminaras organizuojamas nuotolinių mokymų platformoje „Zoom“. Mokymai įvyks tik susirinkus dalyvių grupei.

    Seminaro kaina 24 eurai. Registracija vyksta iki gruodžio 2 d.

    Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2).

    Svarbu: jei renginyje dalyvauja dalyviai iš vienos ir tos pačios organizacijos/įstaigos, gali būti taikoma kainos nuolaida iki 20 proc. kiekvienam trečiam tos pačios organizacijos/įstaigos dalyviui.

    Seminare nagrinėsime „užsiknisimo kasdienybėje“ fenomeną ir prevencijos būdus. Sukimasis rutinoje, pasiilgus nuoširdžių santykių, prasmės ir poilsio, didelis darbo krūvis, pasikartojimai dažną iš mūsų verčia jaustis negyvais ir neskambančiais. Prie emocinių sunkumų prisideda ir besitęsianti pandemija: bendravimo ir judėjimo ribojimai, nerimas dėl sveikatos, darbas iš namų, toje pačioje erdvėje derinant jį su asmeniniais ir šeimos poreikiais, sekina psichikos rezervus. Seminare atidžiau pažvelgsime į savo susierzinimą, prie jo prisidedančius ir jį mažinančius veiksnius bei paieškosime, ar/kaip galima ir pilkoje kasdienybėje jaustis geriau. 

    Seminaras skirtas dalykų mokytojams, priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo institucijų pedagogams, mokyklų vadovams bei pavaduotojams, mokyklų bendruomenės komandoms, aukštesnio lygio švietimo vadovams ir tiems, kurie nori įgyti naujų žinių.

    Seminaro tikslas – pakviesti seminaro dalyvius pažvelgti į savo kasdienybę ir perdegimo veiksnius iš kūrybingumo perspektyvos bei patyrinėti būdus, padedančius jaustis labiau autentiškiems ir gyviems.

    Programos uždaviniai:

    1. Padėti seminaro dalyviams geriau pajusti ir suprasti savo dabartinio gyvenimo etapo emocinę būseną.
    2. Išanalizuoti situacinius ir asmeninius veiksnius, potencialiai susijusius su perdegimu ir kitomis emocinėmis problemomis.
    3. Išmokyti būdų, padedančių išlaikyti žvalumą, autentiškumą ir gyvybiškumą kasdienybėje.

    Dr. Donatas Noreika studijavo klinikinę psichologiją Vilniaus universitete, psichoterapijos ir konsultavimo įgūdžius tobulino Humanistinės ir egzistencinės psichologijos institute (HEPI). Šiuo metu užsiima psichoterapija, dėstymu ir įvairių kūrybiškumo ir sveikatinimo projektų vykdymu. Konsultuoja klientus bei veda mokymus jau virš 14 metų, per kuriuos nuolatinė darbo ir žmonių analizė leidžia vis geriau suvokti, kaip veikia sielos mechanizmai ir kaip efektyviau galima padėti pasimetusiems ar įklimpusiems asmenims.

    Lektoriaus konsultavimo / terapijos sritys:

    • Asmenybės sutrikimai (angl. Personality disorders)
    • Dvasingumas (angl. Spirituality)
    • Egzistencinė krizė (angl. Existential crisis)
    • Nerimas (angl. Anxiety)
    • Netektis ir gedėjimas (angl. Loss and grief)
    • Perfekcionizmas (angl. Perfectionism)
    • Pykčio valdymas (angl. Anger management)
    • Savigarba – Savivertė (angl. Self-esteem)
    • Savirealizacija (angl. Self-realization)
    • Streso valdymas (angl. Stress management)
    • Tarpasmeniniai santykiai (angl. Interpersonal relationships)
    • Tėvystė (angl. Parenting)
    • Valgymo sutrikimai (angl. Eating disorders)

    Sutinku, kad mano pateikiamus asmens duomenis AKK naudotų tiesioginės rinkodaros tikslais (siunčiant naujienlaiškius, reklamą ir kitus informacinius pranešimus) ir patvirtinu, kad susipažinau su Privatumo politika.