III-ioji nuotolinė studentų konferencija „Teorijos žingsniai praktikos link“

Renginio data: 2025-04-23
Laikas: 14:00 val.
Vieta: Zoom platforma
Registracija baigta
Publikavimo data: 2025-03-18
Peržiūrų skaičius: 455
Kviečiame jaunuosius tyrėjus – menų edukologijos krypties studentus į jau trečius metus rengiamą konferenciją „Teorijos žingsniai praktikos link“, kurioje diskutuosime aktualiais muzikos, šokio, teatro dalykų mokymo klausimais, dalinsimės atliktų edukacijos tyrimų rezultatais ir jų praktinio taikymo galimybėmis. Konferencija siekiama skatinti būsimų menų dalykų mokytojų domėjimąsi muzikos, šokio, teatro edukologijos aktualijomis, gebant pastebėti stipriąsias, problemines, taisytinas edukacijos sritis bei motyvuoti mokslinei tiriamajai veiklai, dalinantis įžvalgomis, idėjomis, ugdymo patirtimi.
Konferencijos uždaviniai:
- Stiprinti menų edukologijos krypties studentų gebėjimą pažinti, analizuoti ir reflektuoti menų edukacijos diskursą ir jį veikiančius faktorius, aplinkybes.
- Formuoti menų edukologijos srities tyrėjo kompetencijas.
- Gilinti komunikavimo, bendradarbiavimo kompetencijas.
Konferencijos moderatorė – doc. dr. Lolita Piličiauskaitė
PROGRAMA:
14.00 val. Konferencijos atidarymas
14.05 val. Paauglių motyvacijos šokti stiprinimo strategijos | Rūta Šlepavičiūtė, LMTA Klaipėdos fakultetas
14.15 val. Klasikinės moralės filosofijos paradigmų pritaikymas fortepijono pedagogikoje | Svajonė Zelkevičiūtė, LMTA
14.25 val. Fizinių traumų prevencija | Marta Etxezarreta, LMTA
14.35 val. Neurougdymo kompetencijų poveikis vokalo studentų mokymo dainuoti veikloje | Danielius Mikalauskis, LMTA
14.45 val. Dalyvavimo Dainų šventėje poveikis paauglių vertybinei orientacijai | Germanas Urbonavičius, LMTA Klaipėdos fakultetas
14.55 val. Filosofinio kontekstualumo poveikis mokant paauglystės amžiaus mokinius groti saksofonu | Dominykas Norkus, LMTA
15.05 val. Scenos kalbos gebėjimų formavimas ugdant aukštesniųjų klasių mokinių komunikacinę kompetenciją teatro pamokoje | Viktorija Šeputytė, LMTA Klaipėdos fakultetas
15.15 val. Improvizacija solfedžio dalyko mokymo(si) kontekste kaip kūrybiškumo ugdymas | Ieva Pakalniškytė, LMTA
15.25 val. Šiuolaikinio akademinio repertuaro integracija fortepijono pamokose: studentų požiūrio analizė | Greta Zamyckaja, LMTA
15.35 val. XX a. repertuaras altui: ypatumai ir mokymo metodai aukštosiose mokyklose | Rūta Buišaitė, LMTA
15.45 val. Suaugusiųjų mokymosi skambinti fortepijonu specifika mokinių patirties aspektu | Saulė Pukinskaitė, LMTA
15.55 val. Pradinių klasių mokinių gyvenimo įgūdžių formavimas pasitelkiant pasakas | Ugnė Noreikaitė, LMTA
16.05 val. Festivalių ir konkursų edukacinė reikšmė mokinių muzikinio ugdymo kontekste | Austėja Karosienė, LMTA Klaipėdos fakultetas
16.15 val. Konferencijos uždarymas
Konferencijos pranešėjus kviečiame registruotis iki 2025 m. balandžio 18 d. 16:00 val., užpildant elektroninę registracijos formą (spausti ČIA). Registruojantis būtina nurodyti pranešimo pavadinimą ir trumpą jo anotaciją (iki 150 žodžių). Užsiregistravę pranešėjai gaus patvirtinimą apie sėkmingą registraciją. Prisijungimas ir konferencijos programa bus išsiųsti registracijos formoje nurodytu el. paštu likus dienai iki renginio.
Konferencija bus įrašoma.
Kas gali skaityti pranešimą?
Konferencijoje kviečiami dalyvauti menų (muzikos, šokio, teatro) edukologijos krypties bakalauro ketvirto kurso bei magistro studijų studentai iš LMTA ir kitų aukštųjų mokyklų.
Reikalavimai pranešimui:
- Pranešimas turi atitikti konferencijos tematiką.
- Pranešimo trukmė – iki 10 minučių.
- Pranešimo formatas – pristatymas žodžiu, naudojant PowerPoint programą.
- Pranešimą gali rengti vienas arba du pranešėjai.
Konferencijos dalyviams išduodami LMTA KKC sertifikatai. Geriausias pranešimas bus apdovanotas specialiu prizu.